Likeit Webinaari: Mitä tekisit jos saisit 5 tuntia lisää aikaa työviikkoosi?

Tervetuloa kuulemaan kokemuksia henkilöstöpalveluyrityksen kasvattamisesta kattavan ja helpon toiminnanohjausjärjestelmän avulla.

Alan pitkän linjan ammattilainen Petri Heinola, jolla on yli 15 vuoden kokemus eri toiminnanohjausjärjestelmistä kertoo miten työn tehostamisella saa käyttöön viikossa vähintään viisi tuntia lisää aikaa, jonka voi käyttää vaikka asiakkaisiin ja työntekijöihin! 

Samalla näet käytännön esimerkkien avulla miten Likeitia voi käyttää niin rekrytoinnissa, työaikojen sekä lomien ja vapaiden hallinnassa, henkilötietojen käsittelyssä ja työn suunnittelussa kuin palkanmaksun ja laskutuksen hoitamisessa.

Webinaarissa haetaan vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin: 

  • Miksi kaikki toiminta rekrytoinneista laskutukseen kannattaa olla yhdessä paikassa?
  • Miten henkilöstöpalvelualan prosessit voi rakentaa suoraan pilvipalveluun?
  • Kuinka henkilöstöpalveluyrityksen asiakkaat ja työntekijät hyötyvät toiminnanohjauksesta?
  • Pystyykö toiminnanohjauksen integroimaan olemassa oleviin ratkaisuihin?

Tapahtuma järjestetään Microsoft Teams Webinaarina. Tapahtumaan kannattaa ilmoittautua vaikka et välttämättä pääsisikään paikalle sillä lähetämme nauhoitteen tapahtumasta kaikille ilmoittautuneille.

PÄÄSET ILMOITTAUTUMAAN WEBINAARIIN TÄÄLTÄ.

Wed, Jan 31, 9:00 AM – 10:00 AM

Puhujat