Likeit TASKS
Kokonaisvaltaista työtehtävien hallinnointia
Likeit Tasks sisältää helppokäyttöiset työkalut, joilla suunnittelet, jaat ja kirjaat työtunteja. Palvelun avulla löydät myös sopivat työntekijät avoinna oleviin työvuoroihin.

Hallinnoi työtehtäviä joustavasti
Likeit Tasks tarjoaa kaiken tarvitsemasi työtehtävien hallinnointiin. Ohjelmistolla vastaanotat asiakkailta tulevia työtilauksia, etsit niille oikeat tekijät sekä seuraat töiden etenemistä. Likeitilla työt on helppo jakaa sopiville työntekijöille halutulla tavalla. Ohjelmisto tarjoaa myös monipuolisia raportteja tehdyistä töistä
Vastaanota ja kirjaa työvuoroja matkapuhelimella
Likeit Tasks mahdollistaa töiden vastaanottamisen ja tuntien kirjaamisen helposti omalla matkapuhelimella tai tietokoneella. Web-käyttöliittymästä voit tarjota vuoroja suoraan kiinnostuneille tekijöille sekä kommunikoida heidän kanssaan vuoroihin liittyvissä asioissa tekstiviestillä tai sähköpostitse. Likeitin mobiilisovelluksella voit työaikojen kirjaamisen lisäksi vastaanottaa vuoroja ja viestejä push-notifikaatioilla.


Löydä sopivat työntekijät
Likeitilla suunnittelet ja resursoit työntekijöitä vuoroihin helposti. Järjestelmä ehdottaa sinulle sopivia osaajia määrittämiesi kriteerien perustella. Voit etsiä sopivia työntekijöitä esimerkiksi osaamiseen, kortteihin ja pätevyyksiin tai sijaintiin perustuen – vapaana olevat ja aikaisemmin kyseiselle asiakkaalle töitä tehneet työntekijät priorisoiden.
Likeit TASKS -toiminnot
- Asiakkailta tulevien työtilausten hallinta
- Työvuorojen suunnittelu mm. automaattiset ehdotukset vapaiden aikojan ja osaamisten mukaan
- Työvuorojen tarjoaminen ja vastaanotto selaimella, tekstiviestillä ja mobiilisovelluksella
- Toteutuneiden työaikojen kirjaus selaimella, tekstiviestillä ja mobiilisovelluksella
- Matka- ja kululaskut
- Lomien hallinta
- Sähköiset hyväksymiset, myös asiakashyväksynnät
- Monipuoliset raportit

Kasvata Likeitista tarpeisiisi sopiva
Ohjelmisto toimii tehokkaasti yhdessä Likeit Tasksin kanssa, sillä sen hyväksytyt työtunnit siirtyvät automaattisesti laskutukseen. Kun käytössänne on myös Likeitin palkanlaskenta ja kateraportit, saat seurattua toiminnan kannattavuutta eri näkökulmista. Osana konsultatiivista käyttöönottoa muokkaamme ja sovitamme Invoices-ratkaisun juuri sinun prosesseihisi sopivaksi sekä ehdotamme niihin parannuksia. Autamme sinua ottamaan käyttöön halutessasi myös yhteistyökumppaneidemme ratkaisuja, kuten rahoitus- ja perintäpalvelut.

Olemme osa edistyksellistä SaaS-yhteisöä.
Saarni Cloud on SaaS-palveluita tarjoava ohjelmistokonserni. Henkilöstöhallinnon, oppimisen, työajanseurannan, taloushallinnon ja analytiikan palveluitamme käyttää 400 000 henkilöä Suomessa ja Pohjois-Euroopassa. Eri toimialoilla toimivia asiakasyrityksiä konsernilla on jo yli 1 000.















