Likeit CRM
Asiakastietojen ja -tapahtumien helppoa hallintaa
Likeit CRM -ratkaisulla seuraat helposti myynnin kaikkia vaiheita sekä hallitset asiakastapahtumia ja -tietoja.

Helppo asiakastietojen hallinta toiminnanohjauksen eri vaiheissa
Likeit CRM tukee koko myyntiputkea uusasiakashankinnasta kauppojen tekemiseen saakka. Ohjelmisto huolehtii siitä, että kaikki asiakkaisiin liittyvät tiedot ovat tallessa yhdessä paikassa ja nopeasti löydettävissä. Likeitin palvelukokonaisuudella hallitset työtehtäviä, toimeksiantoja ja tilauksia vaivattomasti – asiakkaiden tiedot siirtyvät kitkatta toiminnanohjauksen kaikkiin eri vaiheisiin.
Asiakastapahtumien seuranta sekä kommunikointi suoraan järjestelmästä
Likeitilla luot ja seuraat yhteydenottoja ja muita asiakastapahtumia sekä asiakkailta saatuja tilauksia ja toimeksiantoja. Yhteydenpito asiakkaisiin onnistuu suoraan järjestelmästä. Ohjelmiston avulla sinun on helppoa ja vaivatonta pysyä kartalla siitä mitä tietyssä asiakkuudessa tapahtuu.


Myynnin kokonaistilanne yhdellä silmäyksellä
CRM-ratkaisulla seuraat sujuvasti myynnin toimenpiteitä. Voit tallentaa järjestelmään liidi- ja kontaktilistoja ja tehdä markkinointiryhmiä. Uusien asiakkaiden perustiedot saat haettua suoraan YJT:n tietokannasta. Ohjelmisto mahdollistaa myös viestihistorian tallentamisen asiakaskohtaisesti.
Myyntisuppilo-moduulin kautta seuraat myyntimahdollisuuksien etenemistä ja näet yhdellä silmäyksellä koko myynnin tilanteen.
Tilaukset-moduulilla tallennat ja allekirjoitat sähköisesti tarjoukset, asiakassopimukset ja tilausvahvistukset sekä seuraat tarjous- ja tilauskantaa ajantasaisesti.
Likeit CRM -toiminnot
- Liidien ja kontaktilistojen hallinta
- Markkinointi- ja viestiryhmät
- Asiakkaiden ja yhteystietojen hallinta
- Viestintähistoria asiakkaiden kanssa
- Muistutukset sähköpostilla ja tekstiviestillä
- YJT-integraatio uusien asiakkaiden ja liidien perustietojen noutamiseksi
- Tapahtumien synkronointi Google ja O365 kalentereihin
- tarjousten, tilausten ja sopimusten seuranta lisämoduulilla
- Myyntisuppilon seuranta lisämoduulilla

Kasvata Likeitista tarpeisiisi sopiva
Ohjelmisto toimii tehokkaasti yhdessä Likeit Tasksin kanssa, sillä sen hyväksytyt työtunnit siirtyvät automaattisesti laskutukseen. Kun käytössänne on myös Likeitin palkanlaskenta ja kateraportit, saat seurattua toiminnan kannattavuutta eri näkökulmista. Osana konsultatiivista käyttöönottoa muokkaamme ja sovitamme Invoices-ratkaisun juuri sinun prosesseihisi sopivaksi sekä ehdotamme niihin parannuksia. Autamme sinua ottamaan käyttöön halutessasi myös yhteistyökumppaneidemme ratkaisuja, kuten rahoitus- ja perintäpalvelut.

Olemme osa edistyksellistä SaaS-yhteisöä.
Saarni Cloud on SaaS-palveluita tarjoava ohjelmistokonserni. Henkilöstöhallinnon, oppimisen, työajanseurannan, taloushallinnon ja analytiikan palveluitamme käyttää 400 000 henkilöä Suomessa ja Pohjois-Euroopassa. Eri toimialoilla toimivia asiakasyrityksiä konsernilla on jo yli 1 000.















