Likeit CRM

Asiakastietojen ja -tapahtumien helppoa hallintaa

Likeit CRM -ratkaisulla seuraat helposti myynnin kaikkia vaiheita sekä hallitset asiakastapahtumia ja -tietoja.

Helppo asiakastietojen hallinta toiminnanohjauksen eri vaiheissa

Likeit CRM tukee koko myyntiputkea uusasiakashankinnasta kauppojen tekemiseen saakka. Ohjelmisto huolehtii siitä, että kaikki asiakkaisiin liittyvät tiedot ovat tallessa yhdessä paikassa ja nopeasti löydettävissä. Likeitin palvelukokonaisuudella hallitset työtehtäviä, toimeksiantoja ja tilauksia vaivattomasti – asiakkaiden tiedot siirtyvät kitkatta toiminnanohjauksen kaikkiin eri vaiheisiin.

Asiakastapahtumien seuranta sekä kommunikointi suoraan järjestelmästä

Likeitilla luot ja seuraat yhteydenottoja ja muita asiakastapahtumia sekä asiakkailta saatuja tilauksia ja toimeksiantoja. Yhteydenpito asiakkaisiin onnistuu suoraan järjestelmästä. Ohjelmiston avulla sinun on helppoa ja vaivatonta pysyä kartalla siitä mitä tietyssä asiakkuudessa tapahtuu.

Myynnin kokonaistilanne yhdellä silmäyksellä

CRM-ratkaisulla seuraat sujuvasti myynnin toimenpiteitä. Voit tallentaa järjestelmään liidi- ja kontaktilistoja ja tehdä markkinointiryhmiä. Uusien asiakkaiden perustiedot saat haettua suoraan YJT:n tietokannasta. Ohjelmisto mahdollistaa myös viestihistorian tallentamisen asiakaskohtaisesti.

Myyntisuppilo-moduulin kautta seuraat myyntimahdollisuuksien etenemistä ja näet yhdellä silmäyksellä koko myynnin tilanteen.

Tilaukset-moduulilla tallennat ja allekirjoitat sähköisesti tarjoukset, asiakassopimukset ja tilausvahvistukset sekä seuraat tarjous- ja tilauskantaa ajantasaisesti.

Likeit CRM -toiminnot

Kasvata Likeitista tarpeisiisi sopiva

Ohjelmisto toimii tehokkaasti yhdessä Likeit Tasksin kanssa, sillä sen hyväksytyt työtunnit siirtyvät automaattisesti laskutukseen. Kun käytössänne on myös Likeitin palkanlaskenta ja kateraportit, saat seurattua toiminnan kannattavuutta eri näkökulmista. Osana konsultatiivista käyttöönottoa muokkaamme ja sovitamme Invoices-ratkaisun juuri sinun prosesseihisi sopivaksi sekä ehdotamme niihin parannuksia. Autamme sinua ottamaan käyttöön halutessasi myös yhteistyökumppaneidemme ratkaisuja, kuten rahoitus- ja perintäpalvelut.

Likeit hr

Likeit Tasks

Likeit Invoices

Likeit Payroll

Likeit Accounting

Olemme osa edistyksellistä SaaS-yhteisöä.​

Saarni Cloud on SaaS-palveluita tarjoava ohjelmistokonserni. Henkilöstöhallinnon, oppimisen, työajanseurannan, taloushallinnon ja analytiikan palveluitamme käyttää 400 000 henkilöä Suomessa ja Pohjois-Euroopassa. Eri toimialoilla toimivia asiakasyrityksiä konsernilla on jo yli 1 000.