Likeit HR tehostaa työpaikkailmoitusten esittämistä internetsivuillasi ja automatisoi työpaikkahakemusten vastaanoton. Se auttaa hakemusten käsittelyyn liittyvissä tehtävissä, kuten arvioinneissa, viestinnässä ja dokumentoinnissa. Halutessanne ohjelmisto antaa hakijoille käyttäjätunnukset, joilla he pääsevät päivittämään tietojaan. Henkilöstön kehittämisen osalta on tarjolla työkalut osaamisten hallintaan.
Ohjelmiston ulkoasu voidaan muokata yrityksesi ilmeen näköiseksi. Ohjelmisto on myös saumattomasti laajennettavissa muilla Likeit:n tuotteilla (esim. töiden hallinta, tuntikirjaukset ja resurssien suunnittelu).
Ominaisuudet
Liidien ja kontaktilistojen hallinta
Markkinointi- ja postitusryhmät
Asiakkaiden ja yhteystietojen hallinta
Tarjouspohjat
Viestintähistoria asiakkaiden kanssa
Tarjouskannan seuranta
Myyntiraportit ja kuvaajat
Tapahtumien synkronointi kalentereihin esim. matkapuhelimeen