LIKEIT HR

Työhakemukset järjestykseen ja tiedot talteen

LIKEIT HR

Likeit HR tehostaa työpaikkailmoitusten esittämistä internetsivuillasi ja automatisoi työpaikkahakemusten vastaanoton. Se auttaa hakemusten käsittelyyn liittyvissä tehtävissä, kuten arvioinneissa, viestinnässä ja dokumentoinnissa. Halutessanne ohjelmisto antaa hakijoille käyttäjätunnukset, joilla he pääsevät päivittämään tietojaan. Henkilöstön kehittämisen osalta on tarjolla työkalut osaamisten hallintaan.

Ohjelmiston ulkoasu voidaan muokata yrityksesi ilmeen näköiseksi. Ohjelmisto on myös saumattomasti laajennettavissa muilla Likeit:n tuotteilla (esim. töiden hallinta, tuntikirjaukset ja resurssien suunnittelu).

Ominaisuudet

  • Liidien ja kontaktilistojen hallinta
  • Markkinointi- ja postitusryhmät
  • Asiakkaiden ja yhteystietojen hallinta
  • Tarjouspohjat
  • Viestintähistoria asiakkaiden kanssa
  • Tarjouskannan seuranta
  • Myyntiraportit ja kuvaajat
  • Tapahtumien synkronointi kalentereihin esim. matkapuhelimeen
  • Muistutukset sähköpostilla ja tekstiviestillä