LIKEIT CRM

Hyvin toteutetut ja tehokkaat ohjelmistoratkaisut ovat kaikkien yritysten toiminnan kulmakivi ja auttavat sekä päivittäisen työn hoitamisessa että pitkän aikavälin säästöjen saavuttamisessa. LikeIt-ohjelmistoperhe tarjoaa kattavan ratkaisun yritysten tiedonhallintaan.

LikeIt CRM tukee koko myyntiputkea uusasiakashankinnasta kauppojen tekemiseen saakka sekä asiakkuuksiin liittyvien tärkeiden tietojen ja tapahtumien hallintaa. Ohjelmisto huolehtii siitä, että kaikki asiakkaisiin liittyvät tiedot ovat tallessa yhdessä paikassa ja nopeasti löydettävissä. Ohjelmisto mahdollistaa myös tarjous- ja tilauskannan ajantasaisen seurannan. Asiakkailta saadut tilaukset ja toimeksiannot saadaan kirjattua ohjelmistoon. Toimeksiannot voidaan siirtää automaattisesti eteenpäin prosessissa Likeit Tasks:iin työtehtäviksi ja resursoitaviksi.

Ohjelmiston ulkoasu voidaan muokata yrityksesi ilmeen näköiseksi. Ohjelmisto on myös saumattomasti laajennettavissa muilla Likeit:n tuotteilla (esim. töiden hallinta, tuntikirjaukset ja laskutus).

Ominaisuudet

  • Liidien ja kontaktilistojen hallinta
  • Markkinointi- ja postitusryhmät
  • Asiakkaiden ja yhteystietojen hallinta
  • Tarjouspohjat
  • Viestintähistoria asiakkaiden kanssa
  • Tarjouskannan seuranta
  • Myyntiraportit ja kuvaajat
  • Tapahtumien synkronointi kalentereihin esim. matkapuhelimeen
  • Muistutukset sähköpostilla ja tekstiviestillä